Sunday, October 11, 2009

Berjumlah RM70,000

Bendahari telah terima penyata kewangan bank dari Pengerusi. Jumlah dana terkumpul iaitu RM70296.56 Penyata ini penulis blog belum sempat scan lagi.

---------------------------------
Petang tadi penulis blog menghadiri rumah terbuka Aidilfitri di rumah sdr Azwan. Di sana Tn Hj Raja Zazman, Pengerusi JK Pembinaan surau As-Syakirin telah sedia ada. Beliau memaklumkan penyata bank telah sampai dengan jumlah tercatat lebihkurang RM70,000.

Penulis blog selaku bendahari mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua penderma yang menggunakan kaedah terus bank in menggunakan mesin deposit tunai atau cek EON Bank. Juga barangkali melalui kaedah pemindahan wang dengan perbankan internet.

Ini kerana pada lejer bendahari jumlah derma terkumpul berjumlah lebihkurang RM60,000 manakala di penyata bank tercatat RM70,000. Kontra sebanyak RM10,000 ini adalah dari penderma yang tidak ingin dikenali.

Terima kasih sekali lagi penulis blog ucapkan. Moga-moga rezeki tuan/puan bertambah dan tuan/puan beroleh keberkatan dari Tuhan semesta alam. Tuhan yang Maha Esa.

No comments:

Post a Comment