Monday, October 19, 2009

4 jam berpusing mencari Shang Villa kondo

Penat betul penulis blog hari ini....4 jam berlegar-legar mencari pemilik rumah di salah satu unit Shang Villa Condo. Pemilik rumah ini telah menderma Rm2000 menggunakan cek tetapi malangnya cek tersebut tidak dapat diproses kerana cek versi lama.

Penulis blog boleh mengepos surat itu tetapi pada fikiran penulis blog adalah lebih baik penulis blog berjumpa tuan punya cek tersebut untuk memulangkan kembali kepada beliau. Ini bagi membolehkan penulis blog mendapatkan cek gantian sekiranya beliau masih sudi menyumbang.

Rm2000 adalah jumlah yang agak banyak. Tidak ramai penderma yang menderma dengan jumlah ini. Jumlah ini sama dengan sumbangan dari 20 orang penduduk di sini.

Penulis blog telah bertanya dengan ramai orang juga dan hasilnya penulis blog tetap sesat di Kelana Jaya dan Shang Villa yang dicari tetap tidak berjumpa. Kawasan ini penulis blog tidak biasa masuk.

>>> Cek ini penulis blog telah beri kepada pengerusi. Terpulang kepada pengerusi nak buat apa. Payah sangat kami akan pos kan sahaja..

No comments:

Post a Comment