Tuesday, October 20, 2009

Baru terima SMS

Wah! menarik ni...penulis blog baru terima SMS dari Metro Kajang: Jualan rumah teres 2 tkt Pelangi Semenyih & jamuan hari raya- 24 dan 25 Oktober di pejabat p.Smyh. Skim memperkenalkan kawan sebanyak RM2000. Tel 0387247668/9.

Penulis blog mendapat idea untuk membuka satu kaunter memohon sumbangan dari pembeli-pembeli rumah di TPS dan penduduk yang hadir di karnival jualan tersebut. Penulis blog akan cuba bertanya petugas metro sama ada boleh atau tidak AJK membuka kaunter di situ.

Ini kerana rumah-rumah di fasa 6D masih belum terjual sepenuhnya. Rumah di fasa 6D adalah teres setingkat berharga RM154000. Sudah siap dan sedia diduduki. Tidak perlu tunggu 2 tahun. Itu sebab rumah ini mahal kerana dibina dengan konsep bina sampai siap dulu dan kemudian baru jual. Kepada pembeli muslim, penulis blog amat mengalu-alukan jika tuan/puan membeli rumah di sini. Surau kita dalam proses hendak dibina. Bukan senang nak cari taman perumahan yang menyediakan tapak surau di hadapan mata.

Rumah 2 tingkat pula harganya RM198000 atau lebih. Tapi dekat dengan kedai, pasaraya TESCO, KFC dan pizza hut. Surau PGA juga dekat.

Meriah nanti tempat ni...kepada pembeli jangan berlengah lagi..

Penulis blog akan edarkan iklan mini memohon sumbangan pembinaan surau As-Syakirin ini nanti. AJK bukan minta duit..cuma edarkan surat atau flyer sahaja. Tetapi jika ada penderma yang sudi terus menderma wang, kami menerimanya...

No comments:

Post a Comment