Saturday, October 31, 2009

Berita baik...Jumlah sumbangan telah diturunkan

Kepada semua penduduk fasa 6 dan 7 Taman Pelangi Semenyih. Berita baik untuk tuan/puan. Jumlah sumbangan mengisi dana pembinaan surau as-Syakirin yang telah ditetapkan sebelum ini iaitu Rm100 bagi setiap rumah yang mewakili sorang penduduk telah diturunkan.

Kini penduduk boleh memberi sumbangan serendah RM10, RM50 atau Rm100. Atau apa juga jumlah AJK akan terima.

Fokus AJK ialah mengumpul RM120,000 bagi mencukupkan harga kos binaan surau iaitu Rm196,500. Dana sedia ada cuma berjumlah RM72000. Kos ini hanya cukup untuk membina struktur bangunan sahaja iaitu ground beam, tiang dan top beam. Jika dana tidak cukup. Pembinaan akan terhenti setakat ini sahaja. Jika boleh AJK menyasarkan agar kita dapat menyiapakan di peringkat pemasangan bumbung. Bumbung sudah ada, pembinaan seterusnya akan menjadi lebih mudah.

Segeralah bertindak menambah dana pembinaan surau As-Syakirin.

Hantar sumbangan tuan/puan ke rumah bendahari di No 13 Jln TPS 4/8. Telefon atau SMS no 013-2937679 untuk temujanji. Paling mudah adalah tuan/puan terus mengkredit atau memasukkan sumbangan sama ada dalam bentuk wang tunai atau cek menggunakan mesin deposit tunai EON Bank di Pekan Semenyih Sentral.

Terima kasih diucapkan sekiranya tuan/puan mengambil tindakan dan terus membuat sumbangan.

No comments:

Post a Comment