Thursday, December 31, 2009

Status pembinaan hari in 31 dis 2009


Kelihatan frame footing sudah dimasukkan ke dalam lubang


Pemasangan besi konkrit tapak tiang

Kontraktor pembinaan Surau as-Syakirin


Moga-moga cepat siap.....sebaik sahaja semua frame footing ini sudah dimasukkan simen dari lori konkrit bermakna progress pertama siap. Untuk progress kedua adalah membuat dan menaikkan frame tiang pula dan seterusnya menuang simen ke dalam acuan tiang konkrit. Pada tahap ini AJK akan membuat pembayaran kedua berjumlah RM14,000 kepada kontraktor.

Kepada penderma-penderma budiman, sumbangan derma daripada tuan/puan untuk membantu kami mengumpul dana pembinaan surau As-Syakirin amat kami hargai. Jangan lupa, untuk menyumbang tuan/puan boleh terus mengkredit ke akaun surau dengan nombor akaun 0675-11-000-223-3 dengan nama akaun SURAU AS-SYAKIRIN di EON Bank. Pergi sahaja ke mana-mana mesin deposit tunai atau cek EON Bank dan tuan/puan boleh terus menderma menggunaan kaedah ini. Cukup mudah.

Tiada mesin deposit tunai dan cek EON Bank ditempat anda pula tidak susah. Beli sahaja wang pos atau buat kiriman wang di mana-mana cawangan pejabat pos di seluruh Malaysia.Kemudian pos kan kepada Jawatankuasa Pembinaan Surau As-Syakirin,d/a No 40 Jalan TPS 4/5 Taman Pelangi Semenyih,43500 Semenyih,Selangor. InsyaAllah sumbangan tuan/puan akan sampai kepada kami.
Sasaran AJK, Ramadhan 2010 ini surau As-Syakirin siap dibina dan sedia digunakan.

No comments:

Post a Comment