Wednesday, December 23, 2009

Progress hari ini

Hari ini jentera backhoe telah mengorek lubang footing. Besi untuk tetulang konkrit juga sudah dihantar ke tapak surau. Penulis blog tidak singgah di tapak surau.Jadi tidak tahu pula apa yang pekerja syarikat buat pada hari ini. Hanya memandang dari jauh sahaja. Apapun hari ini ada kemajuan sedikit.

AJK sangat berharap supaya kontraktor secara konsisten menunjukkan kemajuan pembinaan. Ajk tidak mahu permbinaan tertangguh atau delay dari tempoh sasaran untuk menyiapkannya. Sasaran AJK Ramadhan 2010 surau ini siap dan boleh digunakan. Jika siap, rekabentuk surau ini rasanya agak cantik juga.

Oleh kerana bersebelahan dengan tapak surau ini adalah taman permainan, kecantikan taman permainan ini akan dipelihara. AJK akan memastikan lanskap persekitaran surau akan mesra alam. Jika boleh AJK akan tukar rumput kerbau sedia ada kepada jenis carpet grass atau philiphines grass.. Bunga-bungan atau pokok peneduh yang sesuai juga akan ditanam.

Sehubungan itu kepada penduduk yang masih belum membuat sumbangan, dimohon tuan/puan segera menunjukkan komitmen dengan memberikan jumlah sumbangan yang telah ditetapkan. Jika tidak berupaya, berilah sekadar yang mampu.

Kepada penderma daripada luar kominiti kami, sumbangan daripada tuan/puan juga amat kami hargai.

Untuk menyumbang, kreditkan sahaja sumbangan tuan/puan ke akaun surau as-Syakirin di EON Bank atau melakukan transasksi perbankan internet.

No comments:

Post a Comment