Sunday, December 20, 2009

Peruntukan daripada Jabatan Perdana Menteri

Setakat ini tiada perkembangan daripada JPM. Terakhir beberapa minggu lalu penulis blog dihubungi seorang wanita memaklumkan beliau dan 2 lagi pegawai daripada jabatan pembangunan persekutuan dalam perjalanan ke tapak surau untuk membuat lawatan tapak.

Pada hari tersebut penulis blog tidak dapat hadir kerana bekerja. En Azwan dan Tn Hj Halim hadir di tapak surau mengiringi pegawai berkenaan. Mengikut En Azwan pegawai tersebut inginkan maklumat lanjut berkaitan dengan permohonan. Berikutan maklumat berkaitan pembinaan surau ini telah dipublish ke internet, En Azwan mengesyorkan pegawai berkenaan mendapatkan maklumat di blog surau sahaja iaitu di http://assyakirin-tps.blogspot.com/. Maklumat pembinaan surau di blog ini adalah lengkap dan sentiasa dikemaskini.

Namun sehingga hari ini AJK tidak pula dihubungi. Seperti diputuskan, AJK tidak akan menunggu peruntukan tersebut. Menunggu AJK akan rugi daripada segi masa. Lagi pula keputusannya tiada dapat ditentukan. Dapatkah atau tidak, tidaklah dapat dipastikan. Jika dapat , AJK bersyukur. AJK mengucapkan terima kasih kepada YB Tn Johan b Aziz ADUN Semenyih yang mengusahakannya. Tidak dapat tidak mengapa. AJK akan usahakan daripada pihak lain pula.

No comments:

Post a Comment