Tuesday, December 1, 2009

Sumbangan di terima sudah perlahan

Berikut status sumbangan mengisi dana pembinaan surau As-Syakirin:

1. Sumbangan daripada penduduk sudah agak lama tidak diperolehi.
2. Sumbangan daripada komuniti luar juga sudah semakin perlahan.

Barangkali penduduk dan penderma mahu melihat surau ini dibina terlebih dahulu.

Untuk makluman penduduk berikut adalah status semasa proses pembinaan Surau As-Syakirin yang sedang AJK usahakan;

1. Rancangan pembangunan surau As-Syakirin telah disubmit oleh Syarikat Perunding HRC kepada MPKj untuk tujuan kelulusan. Difahamkan kelulusan akan dapat dalam bulan Disember ini. Bila? AJK tidak dapat memastikannya.
2. Pengerusi sudah submit permohonan mendapat peruntukan dari Lembaga Zakat Selangor
3. Kontraktor sudah dilantik iaitu AZ Asia Enterprise.
4. Kontraktor menunggu pelan struktur atau engeneering plan dari arkitex Lakareka untuk mengetahui jenis material bahan binaan.
5. AJK memohon kontraktor supaya memulakan kerja-kerja pembinaan iaitu membina jalan masuk ke tapak pembinaan surau bagi memudahkan lori menghantar bahan binaan sementara menunggu kelulusan daripada MPKj dengan kadar segera tetapi mengikut kontraktor cuaca tidak mengizinkan kerana musim hujan sekarang.
6. Pada hari Sabtu 5 Disember 2009 ini AJK akan bermesyuarat dan kontraktor serta arkitex akan diminta hadir sama bagi membincangkan status semasa tindakan yang sedang dan akan diambil.

Jadi kepada semua penderma yang telah menderma, mohon tuan/puan tidak bimbang kerana kami sedang berusaha ke arah pembinaan surau As-Syakirin.

Kepada semua penduduk AJK masih menunggu sumbangan daripada tuan/puan dan kepada komuniti luar, kami memohon kepada yang sudi supaya terus menghulurkan sumbangan mengisi dana pembinaan Surau As-Syakirin.

Atas sumbangan yang pihak tuan/puan berikan, kami AJK pembinaan Surau As-Syakirin mengucapkan terima kasih yang tidak terhingga.

No comments:

Post a Comment