Tuesday, April 6, 2010

Transfer fund RM250 from maybank2u.com


Favourite Interbank
Note: This receipt is computer generated and no signature is required.
Close this window
Status: Accepted
Reference number: 1383585077
Transaction date: 06 Apr 2010 08:24:33
Amount: RM250.00
From Account: 162106247081 WSA
TransactionType : Funds Transfer Interbank
Beneficiary Name : SURAU AS-SYAKIRIN
Receiving Bank : EON BANK / EONCAP ISLAMIC BANK
Beneficiary Account Number : 0675110002233


Salam Tuan,
Saya Mohammad Tariq B. Zakaria, rumah di jalan TPS 4/3. Bersama2email ini saya serahkan resit pembayaran maybank2u.com kepada tuan.Maaf kelewatan membayar.
Saya pun dah beberapa kali cuba untuk transfer fund untuk tokok nilaipembinaan surau kita...namum gagal disebabkan dalam sistemmaybank2u.com tu...dia mintak no pendaftaran syarikat atau IC no.
Bila saya refer kat tuan punye blog "http://assyakirin-tps.blogspot.com/2010/04/transfer-fund.html#comments"
apa yang saya perasan...

1. Tuan yang menderma tu menggunakan current account
2. Tuan punye account tu telah meletakkan account SURAU AS-SYAKIRIN sebagai 3rd Party Favorite.

Secara summary, pengguna maybank2u.com.my mesti meletakkan account SURAU AS-SYAKIRIN sebagai 3rd Party Favorite, barulah transaction boleh dibuat.

Terima Kasih kerana input2 yang selalu diupdate dlm blog...hari2 saya jenguk blog surau tu...
Arigato.


penulis blog comment--
okey tuan. sudah diterima. saya akan update dalam lejer dan akan serahkan resit rasmi dengan kadar segera.

No comments:

Post a Comment