Thursday, April 29, 2010

Duit dana surau hanya sampai pendawaian elektrik sahaja

Untuk makluman penduduk dana surau berbaki RM40,000 pada malam ini. Baki muktamad hanya diketahui pada 2 Mei ini apabila bendahari mendapatkan penyata terkini daripada bank.

Baki ini hanya boleh membayar kontraktor sehingga tahap pendawaian elektrik sahaja.

RM22,000 baki bayaran bumbung
RM12,000 bayaran pendawaian elektrik

JUMLAH = RM34,000

Oleh kerana RM40,000 sudah ada di dalam akaun surau di EON Bank, baki sebanyak RM6,000 boleh diguna untuk memasang kemasan plaster bahagian dalam surau dulu.

Namun untuk menurap kemasan plaster keseluruhan bangunan baki sebanyak RM8,000 perlu dicari lagi.

Jika wang baki sedia ada digunakan untuk membayar kemasan plaster bahagian dalam bangunan surau, wang untuk kos pemasangan bekalan elektrik sebanyak RM2100 sudah tiada.

Sehubungan itu penduduk-penduduk boleh membantu AJK dengan menghulurkan sumbangan. Yang sudah menyumbang boleh terus membuat sumbangan tambahan dan bagi yang belum menunaikan tanggungjawab bersama ini tuan/puan boleh mengkredit terus sumbangan ke akaun surau dengan maklumat nombor akaun di bawah:

No akaun : 0675-11-000-223-3
Nama akaun : SURAU AS-SYAKIRIN
Bank : EON Bank

Jika ada individu daripada luar komuniti fasa 6 dan 7 Taman Pelangi Semenyih yang sudi membantu dengan menghulurkan sumbangan, kami AJK pembinaan Surau As-Syakirin mengucapkan ribuan terima kasih yang tidak terhingga.

No comments:

Post a Comment