Saturday, June 5, 2010

Ada kontra lagi dibank

Penyata bank berakhir 30 Mei 2010 ini ada kontra lagi lebihkurang RM500 dalam akaun surau di bank. Penderma-penderma yang tidak mahu dikenali telah memasukkan sumbangan atau derma bagi membantu AJK pembinaan surau as-Syakirin bagi mengumpul dana pembinaan surau as-Syakirin.

Kepada penderma ini AJK mengucapkan terima kasih.

Seperkara untuk makluman semua penduduk dan penderma, dana untuk membina bangunan surau as-Syakirin sudah cukup . RM200,000 sudah berjaya dikumpul.

Sekarang ini pencarian dana masuk ke fasa kedua pula iaitu AJK sedang mencari dana untuk membuat kelengkapan surau pula terdiri daripada bilik air, bilik wuduq, dapur dan bilik mandi jenazah. Kos pembinaannya masih belum diketahui. AJK masih belum membuka tender untuk pembinaan kelengkapan surau ini.

Tindakan hanya akan dibuat apabila surau sudah siap dan sedia digunakan nanti. Sudah diguna AJK seringkali akan berjumpa dan membolehkan perbincangan dilakukan.

Namun untuk tujuan mengumpul dana pembinaannya, AJK masih membuka ruang dan peluang kepada semua penduduk dan para penderma daripada luar komuniti kami untuk menyalurkan sumbangan ke dalam akaun pembinaan surau dengan menggunakan maklumat akaun di bawah:

No akaun : 0675-11-000-223-3
Nama akaun : SURAU AS-SYAKIRIN
Bank : EON Bank

Apabila dana pembinaan kelengkapan surau cukup nanti, pemberhentian pencarian dana dan memohon sumbangan perderma akan dimaklumkan oleh penulis blog.

No comments:

Post a Comment