Thursday, September 17, 2009

Sumbangan tuan telah diterima. Terima kasih.


Malam ini penulis blog menerima email dari bakal penduduk Fasa 7B. Kepada En Arman, tuan boleh datang ke rumah bendahari dgn menelefon atau sms 013-2937679 apabila datang melihat rumah nanti untuk mengambil resit.
Untuk makluman En Arman dan penduduk-penduduk fasa 7B, status semasa rumah di fasa 7B sekarang adalah seperti berikut:
1. Bekalan air telah disambung. Air sudah ada tetapi meter air belum dipasang
2. Kabel elektrik masih dalam proses pemasangan
3. Jalan hadapan dan belakang rumah penduduk sedang dalam proses di turap tar
4. Kerja-kerja lanskap menanam pokok sedang dilaksanakan
>>>>>

arman.suboh@perkeso.gov.my to me, azeana.abdullah show details 15:41 (5 hours ago)

Assalamualaikum ,
Perkara diatas dirujuk.


Saya ARMAN BIN SUBOH & isteri AZEANA BT. ABDULLAH serta anak-anak ingin memberi sumbangan melalui pembelian Saham Wakaf pembinaan Surau Assyakirin Fasa 6 & 7 berjumlah RM 100.00. 2.

Dimaklumkan saya adalah pembeli rumah di fasa 7B, alamat rumah :- No.51, Jln TPS 4/1, Taman Pelangi Semenyih dan insyaallah akan berpindah kelak apabila telah siap.

Bersama-sama ini disertakan transaksi perbankan internet yg telah dibuat dan jika tuan tidak keberatan untuk poskan resit tsbt dialamat temapt tinggal saya kini. Akhir kata, saya mendoakan agar usaha murni tuan dan AJK yg lain diberkati dan dirahmati. Saya mendoakan mudahan-mudahan niat murni semua dan dapatlah terbinanya rumah Allah tersebut kelak dan dapatlah penduduk di faza 6 & 7 dapat mengimarahkan rumah Allah itu kelak. Sekian, terima kasih.

No comments:

Post a Comment