Tuesday, November 3, 2009

RM100,000 sasaran kedua

Lebih kurang RM73,000 telah berjaya dikumpul dan wang sumbangan orang ramai tersebut selamat tersimpan di bank.

Dengan wang tersebut Ajk telah boleh memulakan pembinaan. Untuk peringkat ini sturktur bangunan dapat disiapkkan 1oo%. Struktur bangunan meliputi kerja-kerja awal pertapakan bangunan, ground beam, lantai konkrit, tiang konkrit dan top beam untuk menampung kerangka bumbung.

Fasa seterusnya adalah pemasangan kerangka bumbung dan memasang bumbung daripada jenis genting simen. Tetapi untuk fasa ini dana nya tidak ada.

Sehubungan itu kepada para dermawan yang sudi membantu mengisi dana pembinaan Surau As-Syakirin kami AJK pembinaan mengucapkan ribuan terima kasih yang tidak terhingga.

Kepada individu yang berniat untuk membuat kebajikan, ingin mewakafkan harta, ingin bernazar, ingin mendedikasikan derma untuk ahli keluarga tersayang yang telah meninggalkan alam yang fana ini, inilah masanya. Kami telah menyediakan ruang dan peluang kepada tuan/puan untuk berbuat demikian.

Jika ingin menyumbang, tuan/puan boleh terus mengkreditkan sumbangan dengan terus memasukkan wang sumbangan menggunakan mesin deposit tunai EON BANK. Akaun SURAU AS-SYAKIRIN dibuka di EON BANK cawangan Semenyih Sentral dengan nombor akaun 0675-11-000223-3 . Cukup mudah. Masukkan sahaja sumbangan tuan/puan terus ke akaun SURAU AS-SYAKIRIN. Mesin ATM ini dibuka sehingga malam hari. Tiada masa pada waktu siang kerana pergi berkerja, tuan/puan boleh pergi pada waktu malam..

No comments:

Post a Comment