Monday, November 16, 2009

Pegawai dari JPM telah datang

Pada hari Khamis minggu lepas pegawai dari Jabatan Pembangunan Persekutuan Jabatan Perdana Menteri telah melawat lokasi tapak surau As-Syakirin. Penulis blog tidak dapat hadir kerana bertugas. En Azwan, setiausaha telah hadir bersama Tn Hj Halim mengiringi 3 pegawai tersebut. Setakat ini penulis blog tidak mendapat apa2 maklumat kerana tiada kesempatan berjumpa sdr Azwan. Difahamkan pegawai tersebut meminta kertas kerja permohonan pembinaan surau dan juga maklumat latarbelakang penduduk fasa 6 fan 7 Taman Pelangi Semenyih. Penulis blog belum sempat bertindak kerana kekangan masa. Namun kertas kerja yang sama penulis blog telah beri kepada YB ADUN Semenyih beberapa bulan yang lalu.

Setakat ini perkembangan selanjutnya tidak diketahui. AJK akan menunggu. Namun kepada semua penderma tuan/puan boleh terus menghulurkan sumbangan bagi menambah dana pembinaan surau As-Syakirin. Seperti diputuskan oleh AJK , kita tidak akan menunggu peruntukan dari JPM diperolehi kerana keputusannya tidak dapat dipastikan.

Duit dari penderma yang sudah terkumpul setakat ini yang hampir mencecah RM80,000 akan dimanfaatkan untuk memulakan pembinaan.

No comments:

Post a Comment