Tuesday, November 10, 2009

Resit tuan/puan ada

Kepada penderma dari luar komuniti kami tuan/puan jangan bimbang jika tidak menerima resit. Resit akan diposkan ke alamat tuan/puan. Penulis blog selaku bendahari memohon maaf sekiranya tuan/puan lambat menerima resit.

Untuk makluman tuan/puan. Sebaik sahaja bendahari menerima wang sumbangan, bendahari dengan segera terus mencatat sumbangan ke dalam buku lejer dan menulis resit rasmi. Kemudian dengan kadar segera pula wang tersebut akan dimasukkan ke bank.

Kadangkala resit lambat diposkan ke alamat penderma kerana bendahari kesuntukan masa untuk pergi ke pejabat pos. Namun tuan/puan usah khuatir kerana sumbangan tuan/puan InsyaAllah akan diurus sebaik mungkin. Sila masuk ke blog surau As-Syakirin bagi memastikan nama tuan/puan telah dicatat sebagai penderma. Sekiranya tidak tercatat sila maklumkan penulis blog dengan SMS ke 013-2937679 atau email ke jamalul_lail@yahoo.com untuk dibuat semakan.

Sebagai alternatif tuan/puan boleh terus mencetak dari entry blog bertajuk sumbangan dari luar komuniti fasa 6 dan 7 Taman Pelangi Semenyih secara online. Sebelum mencetak tukar setting page dari potrait kepada landscape terlebih dahulu. Jangan printscreent page kerana ia akan menghilangkan URL laman blog surau As-Syakirin.

Bagi derma daripada penduduk pula, resit akan terus dihantar ke rumah mereka dengan kadar segera.

No comments:

Post a Comment